top of page
  • sewonstudio

SewMate 縫補寶工作坊 - 第3期, 畢業啦!



我哋一連兩日喺理工大學innovation tower 舉行, 今日雖然係假期嘅開始, 但係我哋嘅義工一早就嚟到 poly上堂,好滾動呀😭我哋首先分享做服務嗰陣時嘅喜與樂, 之後我哋開始教基本嘅衣車運用同改衣方法, 最後當然係佢哋落手落腳實習啦~實習嘅題目就係: ❤的百家被😂😂😂😂呢張百家被,除咗考驗佢哋嘅細心,耐心 ,設計能力同技巧之外,仲要考驗佢哋嘅默契。真係少啲功夫都做唔嚟呀😀😃你睇下佢哋玩得幾開心 😁,係咪好羨慕又妒忌呢🤣報咗聽日上堂嘅朋友,明天見啦😗最後最後,梗係要多謝成日都支持我哋嘅Brother衣車同Polyu Innohub啦😘





29 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page